wklejto.pl

Dodane przez: ~Sander (2019-08-16 12:04) -> text
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
Dragom PRZYBYWA z poludniowego-wschodu.
Dragom atakuje cie!
q
> chspojrz na atamana
wskaz atamana jako cel ataku
rozkaz druzynie zaatakowac atamana
przelam obrone atamana
zabij atamana
 
Spojrz na <kogo>?
> 
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> 
.
..........=======================
..........=..... P U S T O .....=
..........=======================
przelam obrone celu ataku
zabij cel ataku
> 
> 
.
..........=======================
..........=..... P U S T O .....=
..........=======================
q
Jestes w dobrym stanie.
Dragom jest w dobrym stanie.
Jabhorn [1] jest w swietnej kondycji.
> napelnij lampe olejem
 
Bierzesz ogromny zamach swoim gigantycznym granitowym mlotem i uderzasz nim w glowe Dragoma. Przeciwnik mruga oczami, nie bardzo wiedzac, co sie dzieje. Porzadnie go zamroczylo.
Dopelniasz zapalona olejna lampe z pekatej butelki oleju.
> 
Dragom jest lekko ranny.
we
Juz walczysz z Dragomem.
> przelam obrone celu ataku
zabij cel ataku
 
> 
> 
.
..........=======================
..........=..... P U S T O .....=
..........=======================
chspojrz na atamana
wskaz atamana jako cel ataku
rozkaz druzynie zaatakowac atamana
przelam obrone atamana
zabij atamana
Spojrz na <kogo>?
> 
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> 
> 
.
..........=======================
..........=..... P U S T O .....=
..........=======================
Dragom powoli dochodzi do siebie.
 ..........................................KONIEC OGLUSZENIA-------->> DRAGOM
- CIOS NA ODLEW ---- ranisz ----> Dragoma  - gigantycznym granitowym mlotem
Dragom zaczyna wspinac sie po wielkich glazach skalnego rumowiska.
chspojrz na atamana
wskaz atamana jako cel ataku
rozkaz druzynie zaatakowac atamana
przelam obrone atamana
zabij atamana
Spojrz na <kogo>?
> 
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> 
.
..........=======================
..........=..... P U S T O .....=
..........=======================
wespnij sie na gore
Zaczynasz wspinac sie po wielkich glazach skalnego rumowiska.
> 
Dragom znika ci z oczu.
Jabhorn lekko rani Dragoma poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, trafiajac go w korpus.
Dragom uciekl ci.
Docierasz na gore.
Kopalniany chodnik.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Dragom.
Atakujesz Dragoma
- CIOS NA ODLEW ---- powaznie ranisz i ogluszasz ----> Dragoma  - gigantycznym granitowym mlotem
Dragom uciekl ci.
Dragom PODAZA na wschod.
....\
.---->
..../
q
Jestes w dobrym stanie.
> e
 
Kopalniany chodnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
> e
Kopalniany chodnik.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
> ne
 
Szyb kopalniany.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludnie, wschod, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Dragom.
Atakujesz Dragoma
> q
 
Jestes w dobrym stanie.
Dragom jest ranny.
> 
- CIOS NA ODLEW ---- ranisz ----> Dragoma  - gigantycznym granitowym mlotem
q
Dragom jest w zlej kondycji.
Jestes w dobrym stanie.
Dragom jest w zlej kondycji.
> q
 
Dragom powoli dochodzi do siebie.
 ..........................................KONIEC OGLUSZENIA-------->> DRAGOM
Jestes w dobrym stanie.
Dragom jest w zlej kondycji.
> q
 
Jestes w dobrym stanie.
Dragom jest w zlej kondycji.
> 
Dragom uderza iskrzaca zdobiona bulawa lecz parujesz gigantycznym granitowym mlotem.
Dragom trafia  *** CIEBIE ***  => raniac
Jestes lekko ranny.
Dragom lapie sie za liny i zaczyna wspinac sie do gory.
Ranisz Dragoma gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w nogi.
wespnij sie na gore
Lapiesz sie za liny i zaczynasz wspinac sie do gory.
> 
Dragom znika ci z oczu.
Dragom uciekl ci.
q
Nie mozesz tego zrobic, gdyz jestes zajety wspinaczka. Jesli chcesz robic cos innego, musisz <przestac>.
> 
Docierasz na gore.
Szyb kopalni.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Dragom, blekitnooki wyniosly oficer, sinobrody barylkowaty straznik, czerwonooki blekitnobrody straznik i ciezki hardy straznik.
Atakujesz Dragoma
Ciezki hardy straznik rozglada sie dookola.
Ranisz Dragoma gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w nogi.
Dragom uciekl ci.
Dragom PODAZA na zachod.
./
<----
Jestes wypoczety.
.\
w
Czerwonooki blekitnobrody straznik atakuje cie!
Blekitnooki wyniosly oficer atakuje cie!
Sinobrody barylkowaty straznik atakuje cie!
Ciezki hardy straznik atakuje cie!
Nagle ciezki hardy straznik wykonuje zamaszysty cios jednorecznym ciezkim mlotem, ktory ledwo muska cie w glowe.
Blekitnooki wyniosly oficer ledwo muska cie dwurecznym zdobionym mlotem, trafiajac cie w prawe ramie.
Czerwonooki blekitnobrody straznik ledwo muska cie jednorecznym ciezkim mlotem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles ciezkiemu hardemu straznikowi, sinobrodemu barylkowatemu straznikowi, blekitnookiemu wynioslemu oficerowi i czerwonookiemu blekitnobrodemu straznikowi.
Waski korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
> 
Minelo: 0 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
sw
s
sw
Waski korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Dragom.
Atakujesz Dragoma
> 
Dragom uderza iskrzaca zdobiona bulawa lecz unikasz.
Uciekles Dragomowi.
Waski korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
> Minelo: 0 sekund
 
Olbrzymia grota.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnocny-zachod, poludniowy-zachod i poludnie.
Zielonobrody spokojny krasnolud.
> 
 ############### UCIEKLES ! UPEWNIJ SIE ZE NIE CHCESZ WROCIC! #############
Minelo: 0,0149999996647239 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
Resetuje licznik czasow i ciosow.
Zielonobrody spokojny krasnolud atakuje cie!
ne
Zielonobrody spokojny krasnolud ledwo muska cie ciezkim krasnoludzkim toporem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles zielonobrodemu spokojnemu krasnoludowi.
Waski korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
> 
Minelo: 0 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
 ############### UCIEKLES ! UPEWNIJ SIE ZE NIE CHCESZ WROCIC! #############
Minelo: 0 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
n
Waski korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Dragom.
Atakujesz Dragoma
> 
 ############### UCIEKLES ! UPEWNIJ SIE ZE NIE CHCESZ WROCIC! #############
Minelo: 0 sekund
zaslon 
Resetuje licznik czasow i ciosow.
Zaslon [kogo] [przed kim]?
> q
 
Jestes lekko ranny.
Dragom jest w zlej kondycji.
> 
Dragom jest w zlej kondycji.
Bierzesz ogromny zamach swoim gigantycznym granitowym mlotem i uderzasz nim w glowe Dragoma. Przeciwnik mruga oczami, nie bardzo wiedzac, co sie dzieje. Porzadnie go zamroczylo.
Dragom jest ciezko ranny.
ob wroga
Jest dojrzalym dumnym mezczyzna, znanym jako:
Dragom Clausewitz, Brat Zakonu Sigmara Mlotodzierzcy, Rycerz Imperium, mezczyzna.
Trzyma iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz wielka cwiekowana maczuge w lewej rece.
Przy prawym boku ma przypiety prosty, stalowy temblak.
Na ramie zarzucona ma dluga konopna line.
Na plecach nosi otwarty skorzany plecak.
Ma na sobie snieznobialy plaszcz Rycerzy Zakonu Sigmara Mlotodzierzcy z wyszytym na plecach czarnym krzyzem i klamra w ksztalcie komety o dwoch ogonach. Jasny material splywa faldami na szczelnie okrywajace jego cialo mocne plyty bialej pelnej zbroi rycerskiej z wymalowanym herbem rodowym w barwach srebrnej, czarnej oraz blekitnej, na ktorym widnieja sakiewki, smok, drakkar i zamek-budowla. Twarz mezczyzny skrywa ciezka stalowa przylbica z podniesiona zaslona, spod ktorej jasnieja fanatycznym ogniem oczy o swidrujacym spojrzeniu, przed ktorym, wydawaloby sie, nic sie nie ukryje.
Na biodrach nosi stalowy pas rycerski, symbol jego przynaleznosci do stanu rycerskiego.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc ciezko ranny.
Na wysokosci jego uda spoczywa umocowana dwoma stalowymi lancuchami w pasie otwarta gruba ksiega z mosieznymi okuciami przedstawiajacymi symbole Sigmara.
Do pasa ma przytroczone zapalona gornicza lampe i otwarta porzadna biala sakiewke.
Ponad jego lewym ramieniem widac przypiety nabijany cwiekami, skorzany temblak.
Nosi przywiazane do pasa kawalkiem sznurka, pachnace swiezoscia zamkniete male zawiniatko, pojemnik na mapy.
> 
Powaznie ranisz Dragoma gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w korpus.
Dragom uciekl ci.
Dragom PODAZA na wschod.
....\
.---->
..../
e
Szyb kopalni.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Dragom, pomaranczowobrody hardy straznik, blekitnooki dlugoreki straznik, umiesniony nerwowy straznik i rozmowny siwobrody oficer.
Atakujesz Dragoma
> q
 
Jestes lekko ranny.
Dragom jest ciezko ranny.
Pomaranczowobrody hardy straznik jest w swietnej kondycji.
Blekitnooki dlugoreki straznik jest w swietnej kondycji.
Umiesniony nerwowy straznik jest w swietnej kondycji.
Rozmowny siwobrody oficer jest w swietnej kondycji.
> 
Pomaranczowobrody hardy straznik dudni w Khazalidzie, ale udaje ci sie zrozumiec tylko czesc: napastnik... do... moze i dluzej.
Rozmowny siwobrody oficer atakuje cie!
Pomaranczowobrody hardy straznik atakuje cie!
Blekitnooki dlugoreki straznik atakuje cie!
Umiesniony nerwowy straznik atakuje cie!
Dragom powoli dochodzi do siebie.
 ..........................................KONIEC OGLUSZENIA-------->> DRAGOM
Blekitnooki dlugoreki straznik krzywi sie z wyrazem pogardy na twarzy.
q
Umiesniony nerwowy straznik klnie parszywie.
Jestes lekko ranny.
Dragom jest ciezko ranny.
Pomaranczowobrody hardy straznik jest w swietnej kondycji.
Blekitnooki dlugoreki straznik jest w swietnej kondycji.
Umiesniony nerwowy straznik jest w swietnej kondycji.
Rozmowny siwobrody oficer jest w swietnej kondycji.
> 
Dragom uderza wielka cwiekowana maczuga lecz parujesz gigantycznym granitowym mlotem.
Rozmowny siwobrody oficer spoglada gdzies zaciecie.
Rozmowny siwobrody oficer lekko rani cie stalowym krasnoludzkim mlotem, trafiajac cie w korpus.
Wykonujesz potezny zamach gigantycznym granitowym mlotem i wkladajac w cios cala swa sile, uderzasz na odlew Dragoma. Twa bron ze zlowrogim jekiem rozrywanego powietrza miazdzy jego witalne organy, w jednym momencie odbierajac zycie. Spogladasz triumfalnie na stygnace truchlo, a zapach swiezej posoki dodaje ci sil do dalszej walki.
Dragom umarl.
Zabiles Dragoma ---> 1/1.
Koncentrujesz sie na walce z rozmownym siwobrodym oficerem.
Ledwo muskasz rozmownego siwobrodego oficera gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w nogi.
Jestes ranny.
padl inny gosc niz cie atakowal
|>>>>>>>>>>>>>_________] TWOJ FRAG [_________<<<<<<<<<<<<<<<|
q
Minelo: 0 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
Jestes ranny.
Pomaranczowobrody hardy straznik jest w swietnej kondycji.
Blekitnooki dlugoreki straznik jest w swietnej kondycji.
Umiesniony nerwowy straznik jest w swietnej kondycji.
Rozmowny siwobrody oficer jest w swietnej kondycji.
> 
Pomaranczowobrody hardy straznik ledwo muska cie stalowym krasnoludzkim mlotem, trafiajac cie w prawe ramie.
Nagle umiesniony nerwowy straznik wykonuje zamaszysty cios jednorecznym srebrzystym toporem, lecz uderzenie zatrzymuje sie na twym porytym pelnym pancerzu.
Blekitnooki dlugoreki straznik trafia cie jednorecznym srebrzystym toporem w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez poryty pelny pancerz.
w
Umiesniony nerwowy straznik lekko rani cie jednorecznym srebrzystym toporem, trafiajac cie w glowe.
Blekitnooki dlugoreki straznik ledwo muska cie jednorecznym srebrzystym toporem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles umiesnionemu nerwowemu straznikowi, blekitnookiemu dlugorekiemu straznikowi, pomaranczowobrodemu hardemu straznikowi i rozmownemu siwobrodemu oficerowi.
Waski korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
> 
Czujesz sie spokojnie.
Minelo: 0 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
 ############### UCIEKLES ! UPEWNIJ SIE ZE NIE CHCESZ WROCIC! #############
Minelo: 0 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
e
wez cialo
w
Szyb kopalni.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Cialo Dragoma.
Pomaranczowobrody hardy straznik, blekitnooki dlugoreki straznik, umiesniony nerwowy straznik i rozmowny siwobrody oficer.
Atakujesz rozmownego siwobrodego oficera
> 
Bierzesz cialo Dragoma.
> Umiesniony nerwowy straznik ledwo muska cie jednorecznym srebrzystym toporem, trafiajac cie w korpus.
Blekitnooki dlugoreki straznik lekko rani cie jednorecznym srebrzystym toporem, trafiajac cie w glowe.
Rozmowny siwobrody oficer ledwo muska cie stalowym krasnoludzkim mlotem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles rozmownemu siwobrodemu oficerowi, umiesnionemu nerwowemu straznikowi, blekitnookiemu dlugorekiemu straznikowi i pomaranczowobrodemu hardemu straznikowi.
Waski korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
> 
Jestes w zlej kondycji.
Twoj ekwipunek prawie przygniata cie do ziemi.
Minelo: 0 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
 ############### UCIEKLES ! UPEWNIJ SIE ZE NIE CHCESZ WROCIC! #############
Minelo: 0 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
Slyszysz stukot zelaza o skale.
otworz woreczki
opusc bron
wez dwa fioletowe zwarte kwiatostany z drugiego woreczka
wez dwie czterokanciaste rozgalezione lodygi z drugiego woreczka
wez dwa rozetkowate lancetowate liscie z drugiego woreczka
zamknij woreczki
przyloz dwa zwarte kwiatostany
rozgryz dwie czterokanciaste rozgalezione lodygi
przyloz dwa rozetkowate liscie
chdobadz
Otwierasz czarny skorzany woreczek.
Otwierasz prosty skorzany woreczek.
Otwierasz prosty skorzany woreczek.
Otwierasz prosty skorzany woreczek.
Otwierasz woreczek ze skory dzika.
Otwierasz szarawy skorzany woreczek.
Otwierasz szarawy skorzany woreczek.
> 
Opuszczasz gigantyczny granitowy mlot.
> Wez co?
> Bierzesz dwie czterokanciaste rozgalezione lodygi z otwartego prostego skorzanego woreczka.
> Wez co?
> Zamykasz czarny skorzany woreczek.
Zamykasz prosty skorzany woreczek.
Zamykasz prosty skorzany woreczek.
Zamykasz prosty skorzany woreczek.
Zamykasz woreczek ze skory dzika.
Zamykasz szarawy skorzany woreczek.
Zamykasz szarawy skorzany woreczek.
> Slucham?
> Czujesz sie lepiej.
Czujesz sie bardziej zmeczony.
Czujesz sie lepiej.
Czujesz sie bardziej zmeczony.
Rozgryzasz dwie czterokanciaste rozgalezione lodygi.
> Slucham?
> 
Plynnym, pelnym pewnosci ruchem dobywasz gigantycznego granitowego mlota. Odruchowo poprawiajac uchwyt wywijasz nim szybkiego mlynka i ustawiasz sie tak, by w kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.
> 
Czujesz sie bezpiecznie.
Jestes ranny.
q
Jestes ranny.
> ne
 
Waski korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
> e
zejdz na dol
 
Szyb kopalni.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Blekitnooki wyniosly oficer, sinobrody barylkowaty straznik, czerwonooki blekitnobrody straznik i ciezki hardy straznik.
Atakujesz ciezkiego hardego straznika
> 
Lapiesz za liny i zaczynasz schodzic na dol.
> 
Bezpiecznie schodzisz na dol.
Sinobrody barylkowaty straznik lekko rani cie dwurecznym zdobionym mlotem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles ciezkiemu hardemu straznikowi, sinobrodemu barylkowatemu straznikowi, blekitnookiemu wynioslemu oficerowi i czerwonookiemu blekitnobrodemu straznikowi.
Szyb kopalniany.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludnie, wschod, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Minelo: 0,0160000007599592 sekund
Resetuje licznik czasow i ciosow.
Jestes troche zmeczony.
 ############### UCIEKLES ! UPEWNIJ SIE ZE NIE CHCESZ WROCIC! #############
Minelo: 0 sekund
sw
Resetuje licznik czasow i ciosow.
Kopalniany chodnik.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
> w
 
Kopalniany chodnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
> 
Jabhorn PRZYBYWA z zachodu.
w
Kopalniany chodnik.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Jabhorn PRZYBYWA za toba ze wschodu.
> i
Trzymasz oburacz gigantyczny granitowy mlot.
Do pasa masz przytroczona zapalona olejna lampe.
Na plecach nosisz prawie pusty otwarty pakowny snieznobialy plecak.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Od stop do glow zakuty jestes w stalowe plyty porytego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach wygrawerowano symbole twego Pana - Rhasnetha.
Na zbroje masz narzucona biala bretonska tunike.
Nosisz bury jednolity plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Masz przy sobie cialo Dragoma, ostrodziobego szybkiego sokola skalnego, pekata butelke oleju, zdobiona butelke oleju, zamkniety czarny skorzany woreczek, trzy zamkniete proste skorzane woreczki, zamkniety woreczek ze skory dzika i dwa zamkniete szarawe skorzane woreczki.
> odloz cialo
 
Odkladasz cialo Dragoma.
> 
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche.
ob cialo
Jest to martwe cialo Dragoma.
Zauwazasz przy nim pekata butelke oleju, wielka cwiekowana maczuge, niebieskawa zdobiona bulawe, prosty stalowy temblak, nabijany skorzany temblak, zapalona gornicza lampe, dluga konopna line, otwarty skorzany plecak, otwarta porzadna biala sakiewke i zniszczona pelna biala zbroje rycerska z herbem.
Wygenerowano w 0.025s, przy pomocy GeSHi 1.0.8
'
Podziel się na Facebook Podziel się na BLIP Podziel się na Twitter Podziel się na Buzz Podziel się na Flaker Dodaj zakładkę Google Podziel się na Delicious Wykop to!

Nowy Komentarz:

Komentarze:

Brak Komentarzy!